Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Tunga måndag

Av Ida Lund - 18 maj 2009 21:23


Gud vad jag hatar måndagar. Eller för att var exakt är det söndagskvällarna och början av måndagarna. Först så är helgen påväg mot sitt slut, sen så tar den slut. Sen äre jobbigt att kliva upp, sen jobbigt att behöva gå till jobbet. Ja uscha. Men nu äre mycket bättre och mindre drygt. Sen resten av veckans dagar går fin fint ju :) Och denna vecka är ju special så det blir långhelg.


Skall nog sova strax tror jag, inte för att jag e speciellt trött men kan ju va skönt. Börjar ju trots allt 6.30 Spårlöst är ju iofs väldans spännande å se på..


Det går fortfarande förbannat segt med huset. Vi vill ju in dit nu! Meeen men på fredag ska vi till banken och fixa så vi får lånet och då börjar ju detta med betalningen så då måste det ju faktiskt hända grejjer, så äre. 


Ihelg har vi ju då pysslat med huset iaf. Jag har målat! Det röda under trappen och det vart stor skillnad och riktigt fint. Robin fick den stora äran att såga och klyva veden.


Köp bilen Mamy, jag tycker det =)


Pank, pank åh jag är så pank och det suger. Men det löser sig och om en vecka är det löning igen.


Vill klippa mig igen, ska nog försöka passa på å göre när jag väl är i Kiruna. Hos min favvofrissa Therese på Hårstil :) Där äre bäst, så äre bara.


Nu börjar jag bli spyigt less på dessa allergier. Pollenshit. Nyser, snuvar och kliar hit å dit. Nu dessutom utslag och eksem vilket jag inte annars brukar ha värst ofta =/ Håller på å go nuts!


Längtar, längtar! Vill, vill! Hoppas, hoppas!


Ne nu natti gott folk och ha en bra vecka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lund - 11 juni 2009 19:16

  Nu är jag i Kiruna, kom igår på dagskvisten. Igår vare full fart varenda sekund. Har sprungit på stan med Emma, hittade ett par nya shoes :) Sen umgicks jag med Otte och Sara, vi hängde i Ottes nya place som var mkt tjusigt. Hon bjussade på god mid...

Av Ida Lund - 27 maj 2009 20:28

  Guuuuud vad jag saknar allihopa! Min familj, Sandra å alla andra! Åååååh ;/ Men om precis två veckor ska jag ju till Kiruna och då får jag äntligen träffa dom flesta igen. Det ska bli riktigt fint. Fy fan för det här.   Ingenting hinns det med hell...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 23:33

  Gottigott gott och med maito! Perfa kvällsmat hä hä hä   Robin jobbade över massa timmar idag så har typ bara träffat han 3 timmar och nu är han och jobbar igen, så jag saknar faktiskt honom nu huhu :P Hur ska det gå när jag snart ska bort i en hel...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 11:47

  Lyckats damsuga tvrummet idag, längre hant jag inte eftersom Robin kom hem från jobbet och ska sova och då vore det väl lite väl respektlöst att börja damsuga.   Ska in till Ludvika nu och handla lite smått och även gå på Jeans and more. Jonny invi...

Av Ida Lund - 20 maj 2009 18:19

  Skööönes nu så är man ledig resten av veckan =)   I morgon ska jag ta och diska och städa för det behövs ska ni veta. Å är för lat för att göra det ikväll så imorn passar ypperligt bra.   Bankmöte igen på fredag! Nu får vi med andra ord lånet. Vi s...

Ovido - Quiz & Flashcards