Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Mariekex med smör

Av Ida Lund - 21 maj 2009 23:33


Gottigott gott och med maito! Perfa kvällsmat hä hä hä


Robin jobbade över massa timmar idag så har typ bara träffat han 3 timmar och nu är han och jobbar igen, så jag saknar faktiskt honom nu huhu :P Hur ska det gå när jag snart ska bort i en hel vecka?! Guuuuuud ändå vill inte ens veta. Men det kmr gå bra, är ju hos min underbara familj så.


Ska snart gå och lägga mig, en viktig dag imorn. Lite iaf =) Är möte på banken. Innan det tänkte jag fa in till stan igen. Var väl stängt på Jeans and More idag tror jag.. såg så dött ut i centrum så ides inte ens kika. Sen ska jag handla lite nya muggar som jag såg på rusta, 6 för 30:- så det ska man nog ha råd med =)) Och sen fixa en ny kolsyra till Soda streamen. Har vart utan länge nu. Så lite av varje ärenden blire.


Idag har jag bara hängt hos Malle hela dagen. Halsat kaffe och knaprat salta pinnar i mängder :b och hjälpt henne och bära grejjor å så. Sen precis innan klockan slog 22 hant jag damsuga köket och hallen också. Imorn blire toa och sovrummet.


Nu äre inte många kex kvar :( höhö


Ne om man skulle ta och lägga sig då. Ensam denna natt med ;/ men nästa natt blir det ändring på det. Är inte alls roligt och sova själv ju. Godnattis!

 
 
sandra

sandra

26 maj 2009 18:49

I miss you honey!!

http://sandraceciliakarlstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lund - 11 juni 2009 19:16

  Nu är jag i Kiruna, kom igår på dagskvisten. Igår vare full fart varenda sekund. Har sprungit på stan med Emma, hittade ett par nya shoes :) Sen umgicks jag med Otte och Sara, vi hängde i Ottes nya place som var mkt tjusigt. Hon bjussade på god mid...

Av Ida Lund - 27 maj 2009 20:28

  Guuuuud vad jag saknar allihopa! Min familj, Sandra å alla andra! Åååååh ;/ Men om precis två veckor ska jag ju till Kiruna och då får jag äntligen träffa dom flesta igen. Det ska bli riktigt fint. Fy fan för det här.   Ingenting hinns det med hell...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 11:47

  Lyckats damsuga tvrummet idag, längre hant jag inte eftersom Robin kom hem från jobbet och ska sova och då vore det väl lite väl respektlöst att börja damsuga.   Ska in till Ludvika nu och handla lite smått och även gå på Jeans and more. Jonny invi...

Av Ida Lund - 20 maj 2009 18:19

  Skööönes nu så är man ledig resten av veckan =)   I morgon ska jag ta och diska och städa för det behövs ska ni veta. Å är för lat för att göra det ikväll så imorn passar ypperligt bra.   Bankmöte igen på fredag! Nu får vi med andra ord lånet. Vi s...

Av Ida Lund - 18 maj 2009 21:23

  Gud vad jag hatar måndagar. Eller för att var exakt är det söndagskvällarna och början av måndagarna. Först så är helgen påväg mot sitt slut, sen så tar den slut. Sen äre jobbigt att kliva upp, sen jobbigt att behöva gå till jobbet. Ja uscha. Men n...

Ovido - Quiz & Flashcards