Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Långelilånghelg

Av Ida Lund - 20 maj 2009 18:19


Skööönes nu så är man ledig resten av veckan =)


I morgon ska jag ta och diska och städa för det behövs ska ni veta. Å är för lat för att göra det ikväll så imorn passar ypperligt bra.


Bankmöte igen på fredag! Nu får vi med andra ord lånet. Vi ska även skaffa ett gemensamt konto. Ja just, jag måste tydligen byta till Handelsbanken nu så bye bye Nordea. Jag som precis hade vart så duttiig och skaffat ett nytt kort på Nordea men det är väl förstås smidigast och vara samlad på en och samma bank.


Så i helgen blire banne mig att börja flytta! Meeeeen man vet aldrig ;/ Det fortsätter väl sega sig. Jag har som slutat se att saker och ting händer på en gång nu. Å de e trist som fan.


Wierdo väder. Sol/hagel/sol/regn blablablabla..


Jag längtar som bara den tills den 10 juni! Träffa familyn igen tjalalalaa :D


What to do now, I dont know. Maybe I´ll lay down on the sofa and watch some tv.


 
 
Sajja

Sajja

20 maj 2009 20:35

Nordea som är såå bra. Jag gjorde tvärtom när vi skulle skaffa gemensamtkonto, bytte från Handelsbanken till Nordea :)
Hoppas ni kommer igång med flytten snart!

http://sajjaa.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

20 maj 2009 21:17

ahaa si si! ja jag är lite skeptisk till det där. plus att handelsbankens kort är så fula hahaha måste nog skaffa ett eget foto till det! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lund - 11 juni 2009 19:16

  Nu är jag i Kiruna, kom igår på dagskvisten. Igår vare full fart varenda sekund. Har sprungit på stan med Emma, hittade ett par nya shoes :) Sen umgicks jag med Otte och Sara, vi hängde i Ottes nya place som var mkt tjusigt. Hon bjussade på god mid...

Av Ida Lund - 27 maj 2009 20:28

  Guuuuud vad jag saknar allihopa! Min familj, Sandra å alla andra! Åååååh ;/ Men om precis två veckor ska jag ju till Kiruna och då får jag äntligen träffa dom flesta igen. Det ska bli riktigt fint. Fy fan för det här.   Ingenting hinns det med hell...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 23:33

  Gottigott gott och med maito! Perfa kvällsmat hä hä hä   Robin jobbade över massa timmar idag så har typ bara träffat han 3 timmar och nu är han och jobbar igen, så jag saknar faktiskt honom nu huhu :P Hur ska det gå när jag snart ska bort i en hel...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 11:47

  Lyckats damsuga tvrummet idag, längre hant jag inte eftersom Robin kom hem från jobbet och ska sova och då vore det väl lite väl respektlöst att börja damsuga.   Ska in till Ludvika nu och handla lite smått och även gå på Jeans and more. Jonny invi...

Av Ida Lund - 18 maj 2009 21:23

  Gud vad jag hatar måndagar. Eller för att var exakt är det söndagskvällarna och början av måndagarna. Först så är helgen påväg mot sitt slut, sen så tar den slut. Sen äre jobbigt att kliva upp, sen jobbigt att behöva gå till jobbet. Ja uscha. Men n...

Ovido - Quiz & Flashcards