Alla inlägg under juni 2009

Av Ida Lund - 11 juni 2009 19:16


Nu är jag i Kiruna, kom igår på dagskvisten. Igår vare full fart varenda sekund. Har sprungit på stan med Emma, hittade ett par nya shoes :) Sen umgicks jag med Otte och Sara, vi hängde i Ottes nya place som var mkt tjusigt. Hon bjussade på god middag, sen skulle dom festa då åkte jag och hyrde en film som jag såg med Emma och Mamma. I taket lyser stjärnorna var det och den var helt okej.


Idag har det också vart full rulle. Sov väldans länge i natt, typ 11 timmar, men jag var så död sen igår. Men iaf så har jag vart på stan en massa idag också. Fixade alkohol tills imorn, köpte lite underkläder och linnen å så. Sen nyss så bokade jag tåget till mig och Emma från Arlanda till Borlänge. Och så var jag med Mammsen på Coop, så vart det att käka på Frasses very mumsigt. Sen nu är jag bara hemma men är på väg att sola lite solarie =)


Imorn är det ju iaf Emma å Emils student, det blir roligt. Så blir det festande på kvällen även för min del. Hoppas det inte blir allt förjävligt väder, men det ser ju inte ljust ut iaf med tanke på allt regnande ;/


Nu har vi iaf börjat sova i huset =))) Wiho. Jag hann sova där i 3 nätter innan det bar av hit till Kiruna, så jag längtar tills på tisdag när jag får komma hem igen och börja fixa å ha mig :)


Ne nu ska det stekas i solarium hejdå gokväll.


Robin <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards