Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Sony Ericsson W810i

Av Ida Lund - 29 mars 2008 16:33


Ladda upp en bild på din mobil och svara ärligt på frågorna.


1. Hur många sms har du i din inkorg ?

57


2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från ?

Okej.. Måste bara byta kläder

Från : Otte


3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från ?

Hej hej! Nu är pengarna påväg till dig. Du borde ha dom på måndag tror jag :) Kram

Från : Nathalie


4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från ?

Hej på dej snygging! Jag ska ta å sova nu men ha en skön natt och sov så gott. Måste träffa dej snart igen. Puss å kram syns på stan. Saknar dig gumman.

Från : Robin


5. Hur många sms har du i kategorin "skickat" ?

19


6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till ?

Bra :) då ska vi träffas hela ligan idag istället!

Till : Otte


7.Vad står det i ditt nedersta och vem har du skickat det till ?

Är ju ledig fredag också.. Så kan jag icke komma på torsdag då istället efter jobbet?

Till : Sandy


8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et ?

Jag undrade om jag kunde komma till Sandras stuga en annan dag än vad som var tänkt från början..


Ta fram din mobil och gå in på kontakter


Har du Kysst nr 7 ?

By Antte

Svar : Nej


Gillar du att vara med nr 19 ?

Emma G

Svar : Brukar inte vara med henne..


Gillar du nr 25 ?

Hanna

Svar : Känner inte henne..


Är nr 21 din bästis ?

Erika B

Svar : Nejdu


Är nr 57 en sötnos ?

Mathias H

Svar : Jo visst


Min bror/syster är nr 29 ?

Irene

svar: Nej Sandras moster däremot :p


Var du med nr 52 idag ?

Markus K

Svar : Nee


Går nr 85 i samma klass som dig ?

Sajja

Svar : Japp, vi gick i samma klass, liksom från klass 1 till studenten, lite coolt =)


Nr 33 har likadan mobil som du ?

Jens

Svar : Har haft iaf, men säkert inte längre


SMS! Ta det 33 smset och skriv det för det är säkert bra

Hehe nä fan :p jag har ingen aning jörgen sa att det var 99,9% säkert :p så vem vet.

Från : Erica S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lund - 11 juni 2009 19:16

  Nu är jag i Kiruna, kom igår på dagskvisten. Igår vare full fart varenda sekund. Har sprungit på stan med Emma, hittade ett par nya shoes :) Sen umgicks jag med Otte och Sara, vi hängde i Ottes nya place som var mkt tjusigt. Hon bjussade på god mid...

Av Ida Lund - 27 maj 2009 20:28

  Guuuuud vad jag saknar allihopa! Min familj, Sandra å alla andra! Åååååh ;/ Men om precis två veckor ska jag ju till Kiruna och då får jag äntligen träffa dom flesta igen. Det ska bli riktigt fint. Fy fan för det här.   Ingenting hinns det med hell...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 23:33

  Gottigott gott och med maito! Perfa kvällsmat hä hä hä   Robin jobbade över massa timmar idag så har typ bara träffat han 3 timmar och nu är han och jobbar igen, så jag saknar faktiskt honom nu huhu :P Hur ska det gå när jag snart ska bort i en hel...

Av Ida Lund - 21 maj 2009 11:47

  Lyckats damsuga tvrummet idag, längre hant jag inte eftersom Robin kom hem från jobbet och ska sova och då vore det väl lite väl respektlöst att börja damsuga.   Ska in till Ludvika nu och handla lite smått och även gå på Jeans and more. Jonny invi...

Av Ida Lund - 20 maj 2009 18:19

  Skööönes nu så är man ledig resten av veckan =)   I morgon ska jag ta och diska och städa för det behövs ska ni veta. Å är för lat för att göra det ikväll så imorn passar ypperligt bra.   Bankmöte igen på fredag! Nu får vi med andra ord lånet. Vi s...

Ovido - Quiz & Flashcards